lørdag den 15. marts 2008

MP3 lydbøger på afspiller

Nu har jeg fundet ud af at få en mp3 lydbog over på afspilleren. Jeg fik hjælp til det via http://www.23tingsyd.blogspot.com/.

1) Læg mp3-cd i computeren og tilslut også mp3-afspilleren.
2) Åbn "Denne computer" og find cd'en med lydbogen og kopier derefter alle lydfilerne ved at højreklikke.
3)Find i "Denne computer" mp3-afspilleren og åbn mappen "Storage media". Højreklik og vælg "Ny mappe", som du navngiver med bogens titel.
4) Kopier herefter filerne ind i mappen ved at højreklikke og sætte ind.

Det tager lang tid, men der er jo også mange minutters underholdning. Jan Guillous: Arven efter Arn tog ca. 37 min., men jeg har også en langsom pc'er herhjemme.
Er der en af jer andre i gruppen, der lige gider at prøve vejledningen af? Jeg lægger den i i GoogleDocs ved lejlighed

Ingen kommentarer: